»Imam pač veliko energije. Rad bi nadaljeval delo. Uživam v procesu filmskega dela in v tovarištvu ekipe. Rad imam to, kar počnem. Če 'crknem', se bo to morda zgodilo, ko bom imel kamero v roki.«
»Nikoli nisem videl nobenega filma o Jamesu Bondu. Niti enega. Nikoli mi ni bilo niti do znanstvene fantastike ... Rad imam filme o ljudeh in všeč mi je, kadar imajo neko težo.«
»Mislim, da so film posneli za preveč denarja, in moj honorar je bil najbrž previsok, česar takrat nisem dovolj cenil. Jezen sem bil nase, da sem sprejel vlogo karizmatičnega lepotca v romantičnem filmu, in to ni vžgalo.«
»Ko so pri Paramountu prebrali scenarij, smo prišli na sestanek s takratnim direktorjem Mikom Eisnerjem. Mike se je obrnil h Goldie in ji naravnost rekel: 'Napako delaš, da si privolila v ta film'.«
»Z Nancy sva se preprosto smejala istim rečem. Rada imava iste filme, tako da drug drugega nekako poučujeva o stvareh, ki so nama všeč.«
»Poskušaš pisati stvari, ki niso vezane na trenutek, še posebej v komediji.«
»Kaj pa naj počnem? Vrtnarim?«
»ampak so me želeli stlačiti zraven.«
»Kar so predlagali, se mi je zdelo v redu, ne pa tudi odlično.«
»Zdelo se mi je, da potrebuje lik dodatno raven, saj je zdaj v 60. letih in ne more kar pohajati po King's Road in se spogledovati z mladimi dekleti.«
»Gre za precej dober in ganljiv scenarij. In to pravim kot nekdo, ki so mu scenariji odvratni. Ta pa je sijajen.«
»In čeprav je izjemno zabavna, je tudi zelo zelo žalostna.«
»Pelji me na luno bi, vsaj v teoriji, lahko žanru vrnil nekdanji primat: konec koncev se lahko pohvali z dvema težkokategornima zvezdnikoma, Scarlett Johnasson in Channingom Tatumom, ter s stomilijonskim proračunom.«
»Pelji me na luno svojo lažno zgodovino skrpa iz drobcev zgodovinskih dejstev in mnogih, mnogih izmišljotin.«
»Seveda je pogravanje z resnico in lažjo legitimen umetniški prijem, a vseeno je nekaj neokusnega na tem, s kakšno lahkoto Berlanti resnične grozote in zločine iz ameriške zgodovine vmeša v sladkorno peno svoje romance.«
»Scenarij Rose Gilroy je dovolj inteligenten, da nakaže zelo aktualno problematiko fleksibilnega razumevanja 'resnice' v političnem vrhu - a je nato ne zna zašpiliti v kako oprijemljivo poanto.«
»majhen korak za človeka, velik skok za človeštvo«
»vse, kar bomo videli, 'večinoma resnično'«
»pristanek bodo prenašali kar od tam«
»pristanek«
»Zamisel je vsekakor zanimiva in tudi njena romantična nadgradnja bi se lahko razvila v izviren in duhovit ter celo vsaj delno družbenokritičen film o novih tehnologijah, ki nam omogočajo več prostega časa, a nas hkrati vse bolj odtujujejo od okolice in samih sebe.«
»A so ustvarjalci z reduciranjem problema na že tisočkrat videno iskanje 'svoje prave duše dvojčice, ob kateri odraste še tako otročji moški in se zresni še tako preračunljiva ženska' to priložnost gladko zaobšli in ustvarili le podpovprečno in zmede polno romantično komedijo, ki niti ni kaj dosti komična.«
»Romantične komedije že leta nisem posnela ne zato, ker bi žanr 'prerasla', pač pa zato, ker preprosto ni našla dovolj dobrega scenarija – do zdaj.«
»Zamenjajte besedo 'ljubezen' za 'prijateljstvo', pa se v filmu v resnici ne spremeni skoraj nič.«
»Gary svojih čustev niti ne poskuša skrivati.«
»Čeprav se zgodba odvija v nekih drugih časih, tudi znotraj samega filma ni nobenega dvoma o tem, da bi bilo razmerje med petnajstletnikom in petindvajsetletnico neprimerno.«
»Premišljena, pronicljiva in prijetna znanstvenofantastična romantična komedija, ki na duhovit način raziskuje in ugotavlja, da t. i. 'popolno življenje' ne obstaja in da mora za dosego samorealizacije človek biti v stiku s celo paleto čustev, ki naredijo naša življenja zares dragocena in unikatna.«
»Bi si upali trditi, da je ... 'robotska'?«
»Globino njenih čustev razberemo iz tega, kako skrbi za svojega dementnega očeta.«
»Popoln partner, če kaj takega sploh obstaja, to postane šele v procesu skupne rasti.«